Первый онлайн-журнал Запорожья

Запорізькі мости стали золотою жилою для різних будівельницьких компаній

Запорізькі мости стали золотою жилою для різних будівельницьких компаній


Зазначимо, генеральним підрядником став ПАТ «Уманьавтодор» та субпідрядник ТОВ «Підприємство «Маст-Буд»


З 2010 року у Запоріжжі мали з′явитися нові артерії для пересування через р. Дніпро — мости. Проект досить грандіозний, траса вздовж річки повинна була стати кращою дорогою у місті.

Крім цього, нова автомагістраль покликана була вирішити проблему зв’язку між правобережжям і лівобережжям. Та, зважаючи на численні пертурбації, план наразі перебуває у підвішеному стані. Проте будівельним матеріалам знайшли прихисток численні компанії-зберігачі.

Нагадаємо, що 10.04.2017 року були призупинені будівельні роботи на автомагістралі  «Н-08 Бориспіль- Дніпро- Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь «Під’їзд до о. Хортиця (автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжя)».

 

А відповідальними зберігачами будматеріалів було визначено наступні компанії: ТОВ «Мостобудівельний загін №73», ТОВ «Південьтрансбуд», ТОВ «ДорстройМонтаж», ТОВ «Мостобудівельний загін №122» , ТОВ «Будівельна компанія «Адамант», ПАТ «Уманьавтодор», ТОВ «Підприємство «Маст-Буд», ПАТ «Мостобуд», «Мостобудівельний загін №12».

 

Виданню «Факти Запоріжжя» з власних джерел стало відомо про факт розкрадання будівельних матеріалів вищезазначеними «гарантами».

 

Зазначимо, генеральним підрядником став ПАТ «Уманьавтодор» та субпідрядник  ТОВ «Підприємство «Маст-Буд».

 

В свою чергу, керівництво компанії «Маст-Буд» пояснює, що у зв’язку зі складною ситуацією з будівництвом та неоднозначним фінансуванням — крадіжок їм не вдалося уникнути. Наразі залишок будівельних матеріалів вивезений на центральні склади підприємства , інша частина знаходиться на будівельних майданчиках та приоб’єктних складах.

 

Так, на початку поточного року під час інвентаризації співробітниками капітального будівництва у підрядної організації ТОВ «Південьтрансбуд» було виявлено факт недостачі металоконструкцій опалубки, що передавались та повинні знаходитися на будівельному майданчику , загальною вагою – 126,676 т.

 

Під час перевірки встановлено, що фактично на будмайданчику №1 знаходиться лише частина металоконструкцій – 14,949 т, а 111,727 т – відсутні. Загальна сума збитків близько 5 млн грн.

 

Служба автомобільних доріг у Запорізькій області направила вимогу до ТОВ «Південьтрансбуд» надати пояснення стосовно відсутності майна та щодо повернення матеріалів у місце зазначеного складування, але жодної відповіді підприємство, так і не надало.

 

Більше того, у травні 2018 році під час обстеження об′єкту  на майданчику «Мостобудівельний загін №73», співробітниками Служби автомобільних доріг в Запорізькій області, виявлено факт нестачі металоконструкцій анкерних блоків АБ-12 загальною вагою 6,892 т.

 

На факт нестачі майна Службою було подано заяву про вчинення злочину до Вознесенівського відділення поліції Дніпровського відділу поліції ГУНП в Запорізькій області, але жодних відповідей з їхнього боку, так і не пролунало.

 

Отже, можна припустити, що поки проект будівництва магістралі через р. Дніпро у стадії «замороження»,  цим уміло користуються вищезгадані підприємства. А запоріжцям потрібно набратися сил та терпіння, допоки місцеві «феодали» наб’ють власні кишені зеленими банкнотами.

Источник

Первый онлайн-журнал Запорожья

Нет комментариев, будь первым:
Добавить комментарий

Добавить комментарий

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: