Первый онлайн-журнал Запорожья

Унікальний український грантовий конкурс для студентів назвав імена переможців

Унікальний український грантовий конкурс для студентів назвав імена переможців


Наприкінці січня 2021 відбувся фінал VI Конкурсу соціального проєкту “Scholarship в Україні”, організатором якого є агентство Сайбер Шарк. Цей проєкт ось уже три роки поспіль надає можливість для розвитку сучасній молоді. В межах проєкту українські студенти також мають фінансову мотивацію у вигляді грантів на своє навчання: 15 000 грн кожен з грантів та грошові заохочувальні призи.



 Для участі у конкурсах студенту необхідно підготувати конкурсну роботу аналітичного характеру на одну із запропонованих тем. Певних методичних обмежень організатори не встановлюють, що дозволяє студентам вже зараз вийти за звичні для них “освітні рамки” та спробувати креативні підходи, проявити фантазію та експериментувати.

Теми обираються організаторами доволі актуальні та цікаві, а для оцінки робіт запрошуються до складу журі як представники освіти, так і учасники бізнес-діяльності. Таким чином учасники отримують міцний фідбек щодо своєї роботи, чи підходу до неї від дійсно класних експертів. 

За умовами конкурсу з кожної теми жюрі обирають 3 найкращі роботи та їх авторів організатори запрошують до фіналу, під час якого фіналісти захищають свої роботи перед незалежним жюрі. За результатами захисту й обираються переможці конкурсу та розподіляються призові місця.


Тож, в межах VI Конкурсу “Scholarship в Україні”, грантовий бюджет якого склав 63 000 грн, переможцями стали:

  •  з теми «Роль трекінгових сервісів на сучасному ринку онлайн-продажів», грантонадавачем з якої виступив сервіс posylka.net, отримали:

    I місце та грант у розмірі 15 000 грн Христина Учуєва — студентка Міжнародного гуманітарного університету;

    II місце — Назар Ожго — студент Київського національного економічного    університету імені Вадима Гетьмана;

    III місце — Максим Слюсар — студент Львівського національного аграрного університету.

     

  • з теми “Онлайн-продажі: тактики думаючого покупця або на що варто звернути увагу”, грантонадавачем з якої виступив сервіс proflowers.ua, отримали:

    I місце та грант у розмірі 15 000 грн отримує Павло Нагорний — студент НУ «Чернігівська політехніка»;

    II місце — Аліна Юренко  — студентка Вінницького торгівельно-економічного інституту КНТЕУ;

     III місце — Дмитро Ковальов  — студент Запорізького національного університету.

     

  • з теми: “Сучасний ринок авто в Україні: тенденції та перспективи розвитку”, з грантом у 15 000 грн від сервісу avtoboom.com.ua, отримали:

    I місце — Дмитро Доманський — студент Національного Транспортного Університету;

II місце — Надія Васильєва — студентка КНУБА ;

III місце — Цвітана Миколюк — студентка ХКТЕІ.

Для оцінки до складу  журі були запрошені: 

  • Олена Острініна — сертифікований бізнес-коуч та керівник VipBanking РадаБанк;
  • Анастасія Кудря — начальник вiддiлу маркетингу Університету митної справи та фінансів;
  • Оксана Садура — к.е.н., доцент кафедри фінансів, обліку і аудиту Інституту підприємництва та  перспективних технологій Національного університету «Львівська політехніка»;
  • Юлія Істапенко — HR business partner Розенталь Груп, експертка у сфері маркетингу, управління персоналом, створенні та розвитку команд, бізнес-процесів, комунікацій;
  • Ірина Воловик — к.е.н., викладач курсів «Управління проектами», «Антикризове управління», «Стратегічний менеджмент» в ДДАЕУ, консультантка для дорадчих служб з стратегічного планування у FAO, експертка Національної Агенції із забезпечення якості вищої освіти;
  • Дмитро Дзвонкевич — редактор порталу “АвтоПортал” з 12-річним досвідом у автожурналістиці;
  • Сергій Ходацький — підприємець та експерт у сфері автоматизації підприємств;
  • Жадько Костянтин Степанович – завідувач кафедри підприємництва та економіки підприємства УМСФ, доктор економічних наук, доктор філософії, професор, Академік Академії економічних наук України;
  • Східницька Галина — к.е.н., доцент кафедри фінансів, банківської справи та страхування ЛНАУ, голова Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених ЛНАУ;

Рижик Максим — власник компанії «Завод Укргума»,експерт у побудові каналів збуту, просування продукції, навчанні торгового персоналу.

Вже не перший раз вражені талановитими учасниками проєкту “Scholarship в Україні” деякі журі надають від себе подарунки — додаткові мотивації. Так, учасники VI Конкурсу отримали:
— корисний вебінар від Юлії Істапенко щодо успішного виступу,
— вебінар від Яни Федоряки-експертки з фінансової грамотності, щодо ФГ та побудови успішного життя,
 — та фіналісти  — бізнес- сесію від професійного бізнес-коуча Олени Острініної.

Деяким фіналістам проєкт подарував впевненість у собі та пробудив жагу до перемоги, адже для багатьох це був перший досвід участі у конкурсах та проєктах.
«Подібна ініціатива не має аналогів в Україні. Активне спілкування з членами журі, потужний feedback, море позитивних емоцій — все це про «Scholarship в Україні»» — відмітив у своєму відгуку переможець Павло Нагорний.


На досягнутому організатори не збираються зупинятись та вже планують наступний VIІ Конкурс з іншими темами і цікавими пропозиціями та окремі заходи для студентів. Тож, не проґавте  свій шанс!


 

©ΜΟSΤ

Первый онлайн-журнал Запорожья

Нет комментариев, будь первым:
ЧТО ДУМАЕШЬ НАСЧЕТ ЭТОГО?

ЧТО ДУМАЕШЬ НАСЧЕТ ЭТОГО?

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: